Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Práva a povinnosti mezi e-shopem www.hallux.cz  a zákazníkem, jež nakupuje výrobky jako konečný spotřebitel,  ne za účelem podnikání s těmito výrobky, upřesňují obchodní podmínky e-shopu www.hallux.cz. Smluvní vztah se řídí podmínkami Občanského zákoníku.

Provozovatel e-shopu wwww.hallux.cz je Hallux, s.r.o, se sídlem Otín 286, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ 260 247 81, Spisová značka C 9751, dále jen dodavatel.

Smluvní vztah mezi zákazníkem a dodavatelem vzniká na základě objednávky od zákazníka a potvrzení této objednávky ze strany dodavatele.


Vrácení zboží

V souladu s Občanským zákoníkem může každý zákazník do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu.
V tu chvíli bude zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně ceny za dopravu, pokud byla zákazníkovi účtována. Náklady na dopravu za vrácené zboží zpět dodavateli hradí zákazník.

  • Aby byla zákazníkovi vrácena zpět plná kupní cena, vrácené zboží nesmí být poškozeno.
  • Zboží by nemělo jevit známky používání, montáže a musí být kompletní.
  • Podmínkou vrácení zboží je i doručení dokladu o koupi spolu s vráceným zbožím.
  • Doporučujeme zásilku pojistit. Dále doporučujeme u dopravce deklarovat vrácené zboží jako křehké.
  • Poškozená zásilka nemůže být dodavatelem převzata a bude odeslána zpět k zákazníkovi.

Pokud není Vámi objednané zboží dostupné, vyhrazujeme si právo objednávku nebo její část stornovat.


Reklamace

Pokud jeví dodané zboží známky poškození nebo není kompletní, pečlivě ho zabalte, přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:

Hallux, s.r.o
Otín 286
377 01 Jindřichův Hradec

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě).

V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 denní.

Pokud není možné vadné zboží v uvedené lhůtě opravit nebo vyměnit, odesíláme peníze na účet zákazníka.

V případě, že dojde námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz


Převzetí zboží

Doporučujeme Vám, při převzetí doručeného balíku se zbožím zkontrolovat stav zásilky a to především skleněné části.

V případě že došlo k poškození dodaného zboží je nutno toto poškození zapsat na přepravní list (jež má u sebe dopravce) nebo zásilku odmítnout převzít.

Potvrzení přepravního listu zákazníkem znamená, že zboží bylo doručeno a nebylo mechanicky poškozené.


PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platnost ceny
Všechny ceny uvedené v e-shopu www.hallux.cz , jsou vždy platné k okamžiku přijetí objednávky. Uvedené ceny jsou včetně DPH a případně zahrnují i uvedené recyklační poplatky. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen v závislosti na aktuální situaci na trhu. Je-li cena výrobku v době přijetí objednávky vyšší než uvedená cena v e-shopu musí být zákazník obratem vyrozuměn a má v tomto případě právo odstoupit od smlouvy.

  • Zákazníkem objednané zboží může být uhrazeno na běžný účet 2600655042/2010 , FIO banka. Variabilní symbol pro platbu bude vždy číslo zálohové faktury.  Zboží bude v tomto případě odesláno ihned po připsání částky na uvedený běžný účet.
  • Zboží lze také uhradit nebo formou dobírky (platba v hotovosti při předání zboží).

Pokud zákazník objednává zboží atypického sortimentu, dodavatel je v takovém případě oprávněn požadovat po zákazníkovi zálohu, která bude odečtena z faktury. Na tuto zálohu vystaví dodavatel zálohovou fakturu.


Dodací podmínky zboží

ZBOŽÍ SKLADEM – jestliže je objednané zboží označeno jako zboží skladem, odeslání k zákazníkovi bude provedeno do 2 pracovních dnů.

Dodací lhůta další -  pokud není zboží označeno „zboží skladem“ je dodací lhůta zboží uvedena u konkrétního výrobku. Pokud se jedná o dodávku zboží, které není v běžném sortimentu, je zákazník informován o termínu dodání.

Zboží Bude doručeno na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Dopravu zboží k zákazníkovi zajišťuje dodavatel.


Doprava

Objednané zboží bude zákazníkovi dodáváno prostřednictvím České pošty (pouze u zásilek do 35kg) nebo dopravcem GLS nebo PPL.

Cena dopravy

Objednané zboží do výše 2.499,- Kč vč. DPH Vám bude naúčtována částka za dopravu:

  •  ČESKÁ POŠTA     (dobírka)                190,- Kč vč. DPH
  •  ČESKÁ POŠTA     (běžný účet)           160,- Kč vč. DPH
  •  GEIS, PPL             (dobírka)                130,- Kč vč. DPH
  •  GEIS, PPL             (běžný účet)           100,- Kč vč. DPH
  •  ZÁSILKOVNA*      (dobírka)                 65,- Kč vč. DPH
  •  ZÁSILKOVNA*      (běžný účet/karta)   50,- Kč vč. DPH

* V případě, že je rozměr zásilky pro službu ZÁSILKOVNA nevyhovující, je pro dopravu využita služba GEIS.

Dodávka na Slovensko

Cena dopravy do Slovenské republiky je jednotná 399Kč ,- Kč včetně DPH.

Dodání zboží do dalších zemí je cena dopravy kalkulována individuálně.


Doprava zdarma

Pokud objednáte zboží  na e-shopu www.hallux.cz v ceně vyšší než .1000,- Kč včetně DPH, dopravu budete mít zdarma.


Biano Star

  1. K získávání hodnocení nákupů využíváme službu Biano Star poskytovanou společností Biano s.r.o., 041 46 905, se sídlem Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praha 8.
  2. Při zpracování osobních údajů působíme v roli správce osobních údajů a poskytovatel služby jako zpracovatel.
  3. V souvislosti se službou jsou zpracovávány osobní údaje v rozsahu emailové adresy, telefonního čísla, které uvedete v objednávce, a dále v rozsahu IP adresy, informací o zakoupeném zboží, objednávce a obsahu hodnocení, které sami zveřejníte. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem zaslání formuláře pro získání hodnocení, jeho analýzy a vytvoření statistik nebo souhrnných hodnocení eshopu a nabízených produktů. Tyto statistiky a souhrnná hodnocení neobsahují osobní údaje.
  4. K zapojení do hodnocení dochází v souladu s právními předpisy na základě provedení nákupu v eshopu a současně na základě neodmítnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů.
  5. Zpracování osobních údajů můžete kdykoli odmítnout pomocí příslušného odkazu uvedeného ve všech souvisejících emailových sděleních. Proti zpracování můžete také vznést námitku pomocí našich běžných kontaktních údajů. Případným neudělením hodnocení není nijak dotčena možnost užívat náš eshop v plném rozsahu.
  6. Pokud zpracování osobních údajů odmítnete, nebudou nadále zpracovávány s výjimkou případů, kdy je ke zpracování jiný zákonný důvod (včetně plnění povinností vyplývajících z právních předpisů, nebo ochrany našich oprávněných zájmů).
  7. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na Ochrana osobních údajů